Svary se začátečník, vysvětlíme hlavní chyby

  • Dec 25, 2019

Lidi, všechny pozdravy. Když jsem zvedl derzhak a začal dělat své první svary. Ale zázraky se nedějí, a oni nepřijali tak, jak chcete. A to je v pořádku, prostě nic dobrého se může stát - k veškerým potřebným vzděláním a zkušenostmi. Nicméně, můžete urychlit svou cestu k dobré kvalitě, pokud přesně víte, co děláte špatně. A teď analyzujeme hlavní chyby začátečníkům svařování na příkladu svarů.

Přišel do práce pro něj, a hledal v jeho hromadu šrotu a barevných kovů kus pásma, 3 mm silné (ne tolik), které tato kapela uložit několik stehů např.

Zde jsou mé jiný kus železa rezervy, existuje spousta z čeho vybírat! Někdy se to všechno vyřeší, a jen co nejvíce odhalující shnilé nájemné v železných kovů, vše ostatní je až na malé kousky odejdu, protože to vše může přijít vhod.

Raschertil pás do 7 stejné díly a dát 7 různých kvality svarů. Každý šev číslované křídu, uvedení čísla v pořadí od levého švu. Svařovací elektrody vyrobené ANO - 21 mm o tloušťce bez vibračních pohybů opačné polarity (jak je uvedeno na obalu). Svařování úhlu zad.

Takže začněme rozebírat švy a podívejte se, kde jsme udělali několik chyb.

Seam číslo 1 - to je normální spoj. Je vyrobena na správné proudu, normální úhel sklonu elektrody, délka oblouku je správná a rovnoměrná rychlost pohybu elektrody .Imeet jednotnou výšku a šířku.

Šev číslo 2 byl umístěn na nedostatek proudu, a tak se ukázalo úzký a vysoký. Bylo dobře dost energie pro roztavení svarové lázně normální šířky, a proto je tedy překrývá kovu.

Šev číslo 3 bylo učiněno na příliš vysoký proud. Vidíme, že je docela rozmazaný na šířku, má malou výšku, a začne základní kov se roztaví.

Šev č.4 došlo příliš rychle referenční elektrodu. A tak se obrátil úzká a nepříliš stálou šířku.

Šev číslo 5 na druhé straně se provádí na příliš nízké referenční frekvenci otáčení elektrody. Tak se dostane široký, silně rasteksheysya kolem, a nakonec může být hlavním kov k přehřátí a roztavení co se skutečně stalo.

Švový číslo 6 byla provedena proto, že - často a náhle změnil úhel sklonu elektrody, a elektroda je vychýlená do strany od přímky ve směru osy švu.

Seam číslo 7 - šev vyroben příliš dlouhý oblouk. Zde vidíme obrovské šupinaté, nerovnoměrnost ve výšce a šířce, stejně jako obrovské množství vystříknout vedle švu.

Podívejme se opět ve švech, ale převzato z jiného úhlu.

proud svary jsem se poukázat na to, jak jsou všechny svařovací stroje jsou individuální. Takže zvolit optimální velikost proudu potřebný na konkrétním počítači na skutečnosti.

Tak, jak opravit tyto klouby, takže později se staly lepší? Znát příčinu chyby prostě dělat pravý opak - pro přidání nebo rychle nebo pomalu, a tak dále odečíst proudu elektrody vedení. Ale co je nejdůležitější, více praxe a experiment, a pak se vaše sváry jsou stále lepší a lepší.

Doufám, že tento článek byl užitečný! Pokud jste se rozhodli samostatně vyvinout manuální obloukové svařování, pak stačí kliknout na text k přejít na hlavní stránce kanálu, kde můžete jen zaregistrovat a vybrat nejzajímavější Článek!